joi, august 05, 2010

Aventura "made in Italy", carduri, solduri & happy end

ROMA...Duminica am iesit in oras la shopping, pentru prima oara de cand m-am intors din Romania. Soldurile in toi, am ales un shopping center (" centro commerciale sau ma rog, in Romania i se zice mall) mai aproape de casa.

Solduri si la un magazin de bijuterii, 30% off la obiecte in argint. Vad o pereche de cercei foarte nostimi, sub 10 euro la pret scontat. Imi plac... ii cumpar. Mai bine zis, ii dau vanzatoarei cardul. Prima incercare, imi zice ca nu functioneaza. Ii zic sa mai incerce. "Nici de data asta"- imi spune cu zambetul pe buze. Apoi pune cardul in alt aparat, din nou "pin" si .. merge. Imi da bonul si chitanta de la card si ne salutam.

Totul ok... sau aproape. Azi imi verific contul online si vad de trei ori trecuta suma respectiva. Cum adica, am platit de trei ori cerceii? Noroc ca pastrez bonurile si chitantele, fac o copie dupa cont si ma duc spre "mall", hotarata sa-mi recuperez banii.

La magazin, o alta vanzatoare, same smile. Ii explic problema... nu stie ce sa faca, intreaba de ce nu am chitantele ca nu a mers tranzactia, ii raspund ca din aparat nu iesit nicio chitanta la primele doua incercari. Se scuza si da un telefon la proprietar, se intoarce si-mi da inapoi banii, cu acealsi zambet pe buze. " O sa vorbim cu banca pentru a afla de ce au dat mesajul de eroare la primele doua tranzactii."

Desi am pierdut jumatate de zi, mi-am recuperat banii. Morala: cereti chitanta de fiecare data cand furnizati cardul, pastrati chitanta si bonul ...si verificati mereu contul.

Un comentariu:

凱許倫 spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.